Hvordan det fungerer
Velkommen til Wilio! Du ser Wilio som en uregistrert kunde
Bytt til profesjonell
Navigasjon
Tjenester
Pris liste
Om søknaden
Last ned programmet
Hvordan virker det
Hvordan vi kan forbedre
Kontakt oss
Om Wilio
Logg inn
Velkommen til Wilio! Du ser Wilio som en uregistrert kunde
Bytt til profesjonell
Navigasjon
Tjenester
Pris liste
Om søknaden
Last ned programmet
Hvordan virker det
Hvordan vi kan forbedre
Kontakt oss
Om Wilio
Logg inn

Innovasjon Og Infrastruktur

Ser du etter en leverandør av sivilingeniør? Vi har 26,756 leverandører i denne kategorien. Send forespørsel.

Kom i gang
33,161 registrerte fagfolk
88,966 løste prosjekter
4.8 av 5 Gjennomsnittlig evaluering av våre eksperter
226 512 Applikasjonsinstallasjoner
Innovasjon Og Infrastruktur

Trenger du en tjeneste innen anleggsteknikk? Wilio vil hjelpe deg med å finne kvalitetseksperter innen design og implementering av lokale veier og spesialveier, jernbaner og kabelbaner, gassrørledninger. Prisen på transportkommunikasjon avhenger vanligvis av omfanget av tjenestene. Se mer informasjon om tjenestene: konsultasjoner, implementerte endringer i prosjektet, transportkostnader levert av en av våre 26,756-eksperter i den gitte kategorien.

Se også:Prisene
33,161 registrerte fagfolk
88,966 løste prosjekter
4.8 av 5 Gjennomsnittlig evaluering av våre eksperter
226 512 Applikasjonsinstallasjoner
Nyttig informasjonHva trenger du å vite
Engineering bygninger Bygningen er en konstruksjonsstruktur bygget med byggearbeid fra byggeprodukter som er fast forbundet med bakken. Den faste kombinasjonen med bakken forstås å forbinde den faste basen, vedlegget av strukturen av hauger eller andre ankre, eller forbindelsen av konstruksjonen på nettverket eller teknisk utstyr til territoriet. Det er imidlertid også bygningene bygget under bakken. Bygninger som beskrevet ovenfor delt inn i to grunnleggende store grupper og landkonstruksjoner og ingeniørbygg. Bygg bygninger er dekket bygninger, inkludert underjordiske rom. Disse er konstruksjonsblokker designet for å beskytte mennesker, dyr eller ting. De kan ikke ha vegger, men de må ha et tak. I henhold til formålet med å bruke landbygging, er disse delt inn i boliger eller ikke-boligbygg. I neste avsnitt vil vi ikke betale denne strukturgruppen, men vi vil fokusere på den andre store gruppen av bygninger, på ingeniørbygg. Tekniske bygninger med hensyn til lovgivning er bestemt i grupper i henhold til visse felles egenskaper. En av disse egenskapene er at den relevante strukturgruppen har satt forhold i spesifikke lovbestemmelser, som en veglov, en lov på rullebanen, telekommunikasjonene, en gruvelov og så videre. Den første gruppen av ingeniørbygninger er motorveier, veier, stier, strandpromenader eller avdekket parkering. Her er byggingen av transportkorridorer på jordens overflate med det faktum at de videre er dividert med trafikkbelastningsintensitet, i henhold til de naturlige mulighetene for nettstedet hovedsakelig i forhold til miljøvern. I denne gruppen av ingeniørbyggene er det også nødvendig å vite at det er en divisjon for bygging og styring av veinettet blant National Highway Company, Slovakisk veiforvaltning, høyere territoriale enheter, byer og kommuner. Viktigheten og utilstrekkelighet av veinettet er en majorly påvirkning av utviklingen av territoriet, ikke bare etter det økonomiske nettstedet. Ved å bygge disse ingeniørbyggene, er det alltid en omfattende investering, landskap av land, en relativt lang konstruksjonstid, men også for kontinuerlig inngrep i livets komfort i området, derfor brukes derfor ulike tilleggsforanstaltninger hovedsakelig for å redusere effekten av økt støy, støv og belysning. For eksempel, støyvegger eller grønne broer som trygt kan passere gjennom hyppige motorveier og veier trygt. Byggingen av en reise eller motorvei er en stor inngrep til territoriet og bør derfor være helt normalt at, til tross for økte ressurser, alle ugunstige tiltak ikke bare i livet til mennesker, men også i livsfauna og flora på territoriet. Den andre gruppen av ingeniørbygninger er bygging av jernbane og bygging av tau. Disse bygningene er utfordrende territoriell planlegging og autorisasjonsprosessen og er også betydelig dyrt fra perspektivet for å bygge nye ruter. Den nåværende utfordringen med multinasjonal betydning er behovet for å bygge høyhastighets jernbanekorridorer. Dette området inkluderer også bygging og modernisering av trikkespor. For en bedre fantasi av ingeniørbygg fra dette området, vil jeg gi noen referansetyper av bygninger, som for eksempel er jernbanestifter, bytteaggregater, jernbanevirksomhetsstrukturer og øvre, bygge- og reparasjon av jernbanesider og jernbanekryssing. Taueveier som inkluderer denne gruppen av ingeniørbyggene, er et trafikkanlegg glatt eller syklisk natur hvor det er et bærende eller spenningselement i tauet. For oss brukes kabelbanene i fjellbyene, men også i Bratislava Koliba. Runway er nødvendig for å sikre retningslinjene. Dette bestemmer Kadiáľ vil bli trukket av tauet for å bevege seg. Ifølge kjørebanen, kjenner vi kabelbanene og uendret. Bæreholderen til suspensjonskabelen utføres mellom de to stasjonene og støttes av flere bærer i henhold til territoriet. Kjøretøy er suspendert på støttetauet ved hjelp av hvilket materiale eller personer fra dalstasjonen transporteres til toppen. Nonvisual Cable Runway er for eksempel en jordkabelbil som beveger seg langs banen (f.eks. Landkabelbil på Hrebienok, en kabelbane til Petřín i Praha). Den mest utvidede uanfulle tauet rullebanen er en velkjent skilifter i ulike våre skisteder. Den tredje gruppen av engineering bygninger er bygging av start og landing spor og tilhørende rulling spor. Det er et egnet bygningsteknisk modifiserte områder hvor gjenstander og anlegg er bygget med nedgang, landing, rulling, beskyttelse og behandling av fly. Disse komplementeres hensiktsmessig med mellomrom for mekanisk arbeid på luftutstyr, forretnings- og lagerområder, men også for passasjer- og last-klaringsområder. Bærefly-systemet kan dannes av en eller flere start- og landingsbaner. Runway-systemet påvirker kapasiteten til den berørte flyplassen. Lengden på start- og løpesporet er bestemt utvalg av flytyper som kan lande på flyplassen eller fra flyplassen for å ta av. Det rullende sporsystemet påvirker tiden hvor flyet beveger seg mellom utsjekkingsoverflaten og start- og landingsområdet. Den fjerde gruppen av ingeniørbygninger inkluderer broer, overtrykk, tunneler, utvekslinger og t-bane. Broobjektet er en del av kommunikasjonen som erstatter sin naturlige kropp på et sted som overvinter kunstig eller naturlig hindring for broen. Etter type broing kan vi dele broer på broer, tøfler og fotbroer. Bridge Vi forstår et broobjekt som er lengre enn to meter og pleide å konvertere veier, rørkommunikasjons- eller konstruksjonsforsamlingsformål. Hvis broobjektet er kortere enn to meter, kaller vi det en handel. Footbroen brukes utelukkende av fotgjengeren eller som revisjon eller service kommunikasjon i broer. Jeg gir fortsatt ett egenskaper fra et veldig stort og detaljert problem med broer, i det minste det grunnleggende tekniske innholdet i alle broer enn ingeniørbygg. Deres oppgave er å overføre sin egen vekt og en statisk eller dynamisk byrde som kan fungere for en bro. Hver bro for grunnleggende forenkling har: - Bridge øvre, som overfører ikke bare sin egen vekt, men også effekten av såkalte. Tilfeldig lastbelastning som den er i direkte kontakt i støttestrukturen. - Støttestrukturen overfører sin vekt og last av broen øvre bygning. - Den nederste strukturen overfører belastningen fra hele broen inn i fundamentens jord. Den femte gruppen av ingeniørbygninger inkluderer havner, svømmekanaler, vannkursbehandling, dammer og dyke og vannings- og melirasjonsbygninger. Denne typen engineering bygninger innebærer byggekonstruksjonsarbeid, som er reguleringen eller innflytelsen av hydrologiske forhold i naturen, slik at det ikke er tilfeldig eller systematisk skade på eiendom for å sikre seg trygt og effektivt i landet og skape forhold for å holde vann i landet og dermed mer effektiv bruk. Alle inngrep av slike ingeniørbyggene må sikre bærekraftig utvikling av territoriet, men også for å sikre energiproduksjon fra fornybare naturressurser. Den mest berømte en slik del i Slovakia er vannarbeidet til Gabčíkovo. Den sjette gruppen av ingeniørbyggene inneholder bygging av fjernkontroll og lokal gass, vann, elektrisitet, kommunikasjonsnett, mastere til dem, avløpsvannbehandlingsanlegg og transformasjonsstasjoner. Denne gruppen bør bemerkes at for ytterligere mer nøyaktige destinasjoner kan slike ingeniørbyggene deles inn i fjernrør, telekommunikasjon og elektrisk distribusjon og lokal rør og kabelfordeling. Den grunnleggende forskjellen er i lovgivende tekniske forhold for bygging og den resulterende kompleksiteten, enten når de planlegger bygninger, men også i implementeringen. Den syvende gruppen av engineering bygninger er gruvebygninger og bygging av gruveutstyr. Å bygge disse bygningene er strengt regulert. Deres innvirkning som påvirker miljøet er store. Derfor er deres autorisasjon multi-trinns og tidkrevende. Våre viktigste nettsteder inkluderer Banska Stiavnica og Kremnica. Det er mulig å bli kjent med bare nåværende aktiviteter i å bygge gruvebygninger, men også med sin historie i tematiske museer. Den åttende gruppe engineering bygninger er bygging av energi utstyr, gass og avfall forbrenningsanlegg. Vi vil gjerne indikere at bygging av energiutstyr for øyeblikket for tiden er rettet mot å øke effekten, slik at elektrisitet produseres fra overskuddsvarme, og det kommer til elnettverket. Et lignende prinsipp er også i de eneste to avfallsforbrenningene i Slovakia (Bratislava, Košice), hvor varme og elektrisitet produseres ved forbrenning under betingelser og streng kontroll og dermed skyldes avfallshåndtering. Den niende gruppen av ingeniørbygninger inkluderer bygninger for behandling og lagring av kjernefysisk avfall. Det er svært spesifikke bygninger hvis konstruksjon er kontrollert og overvåket ikke bare av offentlige myndigheter, men også internasjonale organisasjoner. Det er på grunn av eventuelle forstyrrelser og krasjer kan få konsekvensene som vil overskride statens grenser. Hele livssyklusen til en slik konstruksjon overvåkes nøye og manglende overholdelse av elementære tiltak er sanksjonert. Den mest berømte bygningen som faller innenfor den tiende gruppen av ingeniørbygninger - bygninger av kjemisk utstyr og raffinaderier er slovnaft. Dette er ikke veldig glad plassert på kanten av Bratislavas hovedstad, men det som er verre, så det er risikoen for beliggenheten på grensen til vår største drikkevannreservoar, på en rivetøy. Ingeniørbygningene inkluderer også tunge industribygninger, noe som gjør høye ovner, sylindrisk og støperi. Det er en annen frittstående gruppe engineering bygninger som kan betydelig påvirke kvaliteten på miljøet i hele den bredere regionen. For fantasien er den mest berømte bygningen fra denne gruppen flyktejernsjern i Košice. En annen gruppe engineering bygninger er avdekket sportskurs, bilindustri, motorsykkel og sykkel rullebane, golfbaner. I denne gruppen er bygninger inkludert for å sikre aktive behov for befolkningen. Den følsomme oppgjøret av disse bygningene i naturen er den eneste muligheten for bærekraftig utvikling. I de siste årene i Slovakia, bygninger vi kunne også se bare i utlandet, mener jeg for eksempel en bil racing rullebanen slovakisk i valnøtt potion eller en rekke golfbaner i Slovakia. Sist men ikke minst er det en gruppe engineering bygninger, utført i bygging av underholdning og hvile parker, zoologiske og botaniske hager. I de senere år har antall underholdningsparker fokusert på bruk av termiske kilder, såkalte Aquaparks økt betydelig. Ved å øke kvaliteten og tilgjengeligheten, har muligheten for rekreasjonsbruk blitt sikret av en bred gruppe av befolkningen. Tvert imot fokuserer zoologiske og botaniske hager på modernisering og effektivitet av bruken av utpekt land, da muligheten for å få annet land forhindrer mer utvikling av dette området. Den siste gruppen av ingeniørbyggene er avfallsbehandlinger og andre ingeniørbygginger som ikke er inkludert i tidligere grupper. Her vil vi berøre opplagringsbygninger, som fortsatt er den mest irritable måten å registrere seg med å øke avfallsformasjonen. Arbeidet med å skille avfall og dermed sortere sin del for gjenbruk er fortsatt utilstrekkelig. Avfallsoppbevaring er ikke lenger fra mellomlangstiden, og derfor er det nødvendig å redusere mengden betydelig og samtidig modernisere teknologien for forbrenning og annen energibruk.